Friday, April 11, 2008

忘了吧 !!

有人说时间可以让人淡忘很多,于是,我把希望寄托于岁月的银河,相信有一天时间会把我想遗忘的带走。然而,另一个雨季已来临,我想忘却的始终还记得那么清晰。
时间并没有把它带走,带走的只是一场空空的等待和落单时茫茫的幻想。我慢慢地开始怀疑时间,或许它能带走的是我不想忘记的,而带不走的却是我想忘的。忘不掉的始终是忘不掉,时间也无能为力。。。。。

2 comments:

yeen said...

wah.. ur chinese so gud ar.. write so "deap" de article, 好像可以出书酱,haha..

suchen said...

lol...really ke ?? haha...juz inspired by an article tat i read yesterday in the star newspaper...haha...n i think is kinda true though....especially when it comes to exam...those facts tat we need to remember keep on forgetting...haha